Geoblog.pl    agnestancel    Podróże    UK    szkocja ma dusze...

szkocja ma dusze...

Wielka Brytania
Wielka Brytania, Aberdeen

mieszkam od 4 lat w Szkocji i mam przyjemnosc ja zwiedzac, pierwsze moje wrazenia nie byly najlepsze ale po czasie zakochalam sie w tym kraju. Bylam rowniez w ANGLII, w Lowestoft najbardziej wysuniety na wschod lad w UK, bylam w WALII ,malej miejscowosci blisko Cardif,sliczne miejsca, trzeba je zjechac samochodem, krete drozki i gory. Bylam w Inverness, na polnocy, i zwiedzilam polnocny-zachod, Isle of Skye, droga z Inverness do wyspy Skye jest cudem natury, zachwyca i mnie poprostu urzekla, dodam kilka zdjec, chociaz nigdy zdjecia nie oddaja piekna ktore widzimy bedac tam.
Loch Ness natomiast , to przereklamowane miejsce i nic ciekawego tam nie ma, nasze Polskie jeziora sa wiele ladniejsze:)
Ale warto zobaczyc Fort Augustus,i okolice.
Mieszkam w Aberdeen, wiec okolice mam dosc dobrze zjezdzone, piekne, piekne miejsca, Stonehaven, zamek nad ktory wracam co kilka miesiecy, Cove,sliczne klify, troche dalej Montrose, i w gore Balmedi, wspaniale wydmy, na zachod troche w glab wyspy jest miasteczko Braemar, samo miasteczko bardzo ladne, ale wjechalismy tam gdzies gdzie droga sie konczyla, dokladnie nie wiem, i poprostu zamarlam z wrazenia, byla sobie rzeczka z pozoru normalna i mostek, las, ale jak sie przyjzelismy tej rzeczce to poprostu niesamowite glebie w sobie miala, cudo, ktore na mysl jeszcze mam gesia skorke, warto zobaczyc!
Podsumowujac, Szkocja ma cos magicznego w sobie, i nie zamki, ktorych tez widzialam bardzo duzo, ale cuda natury, klify, wydmy , gory, mam tylko jedna rade, najlepiej wybierac sie od maja do wrzesnia, wieksze prawdopodobienstwo slonecznej pogody:)